fbpx Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Kde v prohlížeči najít uložená hesla pro přihlášení do administrace.

0

V návaznosti na náš předchozí článek ohledně nové administrace a nového přihlašování do ní, jsme se rozhodli sepsat ještě návod na to, jak získat a zobrazit uložená hesla v prohlížečích.

Řada zákazníků si svá stávající přihlašovací údaje nepamatuje a má je pouze uložena v prohlížeči. Kvůli tomu, že došlo ke změně internetové adresy pro vstup do administrace na https://admin.gigaserver.cz tak se tyto uložené přístupové údaje automaticky pro přihlášení nenačtou. Zbývá si na přihlašovací údaje vzpomenout nebo je najít uložené v prohlížeči.

Nyní si ukážeme, jak je najít a zobrazit v prohlížeči. Vybrali jsme tři nejrozšířenější prohlížeče ze statistik návštěvnosti našich webů.

Google Chrome

V aplikaci Google Chrome se uložená hesla nachází v menu nastavení, které je umístěno v pravém horním rohu. Kliknutím na Váš avatar a nebo na tři tečky zobrazíte menu:

Po zvolení záložky hesla se Vám otevře nabídka s uloženými hesly. V případě, že jich máte uloženo několik, tak může vypadat nějak takto:

Pomocí vyhledávání v horní části stránky můžete po zadání „gigaserver“ najít pouze ty, která se týkají naší stránky gigaserver.cz. Kliknutím na ikonku oka se vám heslo zobrazí:

 

Mozilla

V Mozille zobrazíte uložená hesla kliknutím na menu vpravo v prohlížeči a zvolením nabídky Přihlašovací údaje

Otevře se Vám rovnou obrazovka s uloženými hesly:

Pro zobrazení uložených hesel je potřeba zvolit Zobrazit hesla

A po potvrzení se Vám hesla zobrazí:

 

Opera

U Opery kliknete na ikonku Opery vlevo a nebo za pomocí ALT+P a zvolíte Nastavení a poté Rozšířené nastavení:

Zvolení nabídky Hesla obrazíte všechna uložená hesla:

 

Reset hesla

V případě, že se Vám nepodařilo zjistit, jaké heslo u nás používáte a nepamatujete si jej, tak můžete použít nástroj na reset hesla, který naleznete přímo u přihlášení do administrace na webu admin.gigaserver.cz

Tato možnost funguje za předpokladu, že e-mail, který máte u nás vedený jako kontaktní, je funkční a máte k němu plný přístup.

Pokud k němu již přístup nemáte a nebo již nefunguje, tak kontaktujte naší zákaznickou podporu.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *