BLOG GIGASERVER.CZ

Problém s Thunderbird a SSL porty v kombinaci s antivirovým programem ESET

Problém s Thunderbird a SSL porty v kombinaci s antivirovým programem ESET

Během posledních dní se evidujeme problém klientů, kteří využívají emailového klienta Thunderbird a antivirový program ESET. Problém se projevuje při pokusu připojit se k serveru přes SSL port IMAP protokolu, kdy Thunderbird ze serverem nenaváže spojení. Pravděpodobně se ale může projevit i u ostatních protokolů připojených skrze SSL port.

Pokud používáte Thunderbird v kombinaci s ESET a tento problém se projevuje i ve Vašem zařízení, je možné problém vyřešit těmito způsoby: Nejjednodušší způsob je pravděpodobně aktualizace ESET na nejnovější verzi. Je možné, že bude nutná i celková přeinstalace.

Další možností je změnit nastavení ESET přes Nastavení -> Rozšířená nastavení -> vyhledejte SSL.

Následně pak:

V možnostech vyhledejte Seznam SSL/TLS filtrovaných aplikací, Změnit -> v sloupci aplikace najděte Thunderbird, klikněte na Změnit a zvolte ignorovat.

 

Poslední možností, kterou doporučuje pouze v případě, že nemáte možnost ESET přeinstalovat ani do nastavení ESET zasahovat, je přenastavení Thunderbirdu přes Nastavení -> Nastavení serveru – Nastavení zabezpečení zvolte žádné.

 

Připojujeme odkaz na externí zdroj: https://forum.eset.com/topic/26517-problems-with-thunderbird-and-imaps/

 

V případě, že si nejste jisti nějakým nastavením a nebo to nezvládnete, tak kontaktujte naši zákaznickou podporu, která Vám pomůže.