fbpx Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Problém s doručováním a odchozí poštou u klientů Telefónica O2

0

Od 10. 10. 2011 klienti, kteří využívají služeb společnosti Telefónica O2 nemohou odesílat korektně e-mailovou poštu. Rovněž nelze z této sítě přijmout poštu od dalších osob, kteří využívají internetové připojení od Telefónica O2.

Důvodem je, že Telefonica O2 veškerou odchozí poštu filtruje přes mail proxy server (i když klient má nastaven náš smtp server). Tento proxy server přidá do hlavičky e-mailu záznam o pohybu skrze server společnosti Telefonica O2 a tedy i IP adresu serveru. Bohužel tato IP, která je ve vlastnictví Telefonica O2 je vedena na několika globálních SPAM listech, které využívají různí poskytovatele služeb včetně náší společnosti. Z tohoto důvodu je veškera pošta klientů společnosti Telefonica O2 našimi servery odmítána.

Dle našich informací, které jsme zjistili na technické podpoře Telefonica O2 (tel. 800 184 084) poskytovatel situaci řeší. Předpoklad vyřešení dle jejich informací je do 16.10.2011.

Omlouváme se za vzniklé komplikace, které však nejsou způsobeny na straně naší společnosti. Řešení vzniklé situace je nutné požadovat na straně společnosti Telefonica O2. V případě potřeby kontaktujte O2 na 800 184 084.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *