Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Naše vyjádření ke zhoršené dostupnosti e-mailových služeb – pátek 12. června 2020

0

Vážení klienti,

v průběhu čtvrtečního (11. června 2020) a pátečního dopoledne (12. června 2020) jsme zaznamenali na našem e-mailovém serveru zhoršenou dostupnost našich služeb. Jednalo se o služby webmailu, IMAP, POP3 a SMTP, kdy docházelo ke zvýšeným odezvám při práci s e-mailovým serverem. O těchto komplikacích jsme Vás informovali prostřednictvím našeho blogu a také prostřednictvím sociálních sítích na našem profilu na Facebooku a Twitteru.

Na základě přetrvávajících komplikací i v průběhu pátečního dne jsme se s dodavatelem software Icewarp, který využíváme na našem e-mailovém serveru, rozhodli o nasazení novější verze obslužného software e-mailového serveru. Uvedená aktualizace byla spuštěna v důsledku generovaných chyb na službě IMAP a SMTP. Jednalo se o dvě samostatné chyby, které bohužel ve vzájemné kombinaci způsobily náhodné přetížení prostředků emailového serveru a následný pád služeb. Po provedené aktualizaci jsme tak dokázali detekovat přesnější příčinu těchto chyb a e-mailový server stabilizovat. Nové verze jakéhokoliv software nasazujeme primárně po delší prodlevě od vydání, abychom měli jistotu, že vše v pořádku funguje a dodavatel odstranil všechny chyby, které mohly vzniknout v průběhu vývoje. Současná nasazená verze je velmi aktuální, a tedy mimo naše pravidla nasazování aktualizací – pokud byste měli při práci s e-mailovým serverem jakékoliv komplikace, tak nás prosím co nejdříve kontaktujte.

Uvedenou aktualizaci jsme provedli v pátek 12. června 2020 okolo 14 hodiny a od této doby je provoz serveru stabilní. Nadále však pečlivě monitorujeme veškeré klíčové ukazatele na e-mailovém serveru a i nadále řešíme provoz serveru s podporou Icewarpu. Velmi se Vám omlouváme za vzniklé komplikace pří ztížené práci s e-mailovou poštou. Chtěli bychom Vás ubezpečit, že jsme uvedené řešili s maximální možnou prioritou, abychom uvedenou závadu odstranili a provoz e-mailových služeb vrátili do běžného provozu co nejdříve. Zároveň jsme v době zhoršené nedostupnosti e-mailových služeb navýšili stavy naší technické podpory, abychom Vám mohli poskytnout aktuální informace ohledně stavu našich služeb.

V případě, že byste zaznamenali i nyní jakékoliv komplikace při využívání našich služeb – prosím zda můžete kontaktovat technickou podporou, která je Vám k dispozici NONSTOP prostřednictvím telefonu +420 774 151 730, chatu, kontaktního formuláře v administraci hostingových služeb nebo nás můžete kontaktovat e-mailem na adrese info@gigaserver.cz. Koukněte na naše tipy jak nejlépe komunikovat s technickou podporou.

Abyste jako naši zákazníci měli přístup k nejnovějším informacím a informacím ohledně stavu našich služeb, doporučujeme Vám abyste se stali našimi fanoušky na našich sociálních profilech Facebook nebo Twitter, kdy na těchto našich profilech uveřejňujeme veškeré aktualizace v souvislosti s plánovanými i neplánovanými výpadky našich služeb a samozřejmě i další novinky, které pro Vás připravujeme. Další možností je využít odběr nových zpráv z našeho blogu prostřednictvím push notifikace v prohlížeči nebo prostřednictvím e-mailové notifikace na nový článek, ke které se můžete přihlásit v pravé horní části našeho blogu. Díky těmto odběrům zpráv se ihned dozvíte aktuální stav ohledně funkčnosti našich služeb a další novinky.

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *