Plánovaná odstávka e-mailových služeb – 14.2.2016

Vážení klienti,

v neděli v 1:00 hodin dojde k odstávce e-mailových služeb z důvodu dokončení migrace e-mailových služeb na našem e-mailem serveru. Předpokládaná doba odstávky je 60 minut. V tomto časovém intervalu nebude dostupný Webmail, IMAP, POP3 a SMTP server.

Naplánovaná odstávka má souvislost se zhoršenou odezvou e-mailového serveru, o kterém jsme Vám informovali v minulých dnech na našich sociálních sítích a na blogu. Dnešní den došlo k dokončení převodu dat na nové datové pole a v době odstávky tak dojde přepnutí do nového systému e-mailového serveru s následnou dosynchronizací rozdílových dat. Příchozí pošta směřovaná do e-mailových schránek klientů bude doručena po dokončení odstávky.

Po opětovném spuštění e-mailového serveru bude nutné vytvořit novou cache pro práci s webmailem. Z tohoto důvodu očekáváme, že po přihlášení do webmailu může dojít k delší odezvě načtení e-mailových zpráv po prvním přihlášení. U e-mailových schránek, které obsahují ve složkách několik tisíc zpráv je možné načtení kompletního seznamu zpráv i za několik minut, v extrémních případech načtení může trvat 10-15 minut. Při dalším přihlášení do webmailu budou zprávy načítány ihned. V případě dotazů ohledně uvedené migrace kontaktujte naši technickou podporu na telefonu +420 774 151 730 nebo e-mailem na info@gigaserver.cz.

Věříme, že daný zásah povede ke zkvalitnění služeb. Děkujeme za pochopení.

 

 

1 komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *